Ήρθε η ώρα για re-branding. Μετά από 15 χρόνια, καλούμαστε να αφήσουμε το παλιό λογότυπο μια ιδιαίτερα επιτυχημένης και καινοτόμας επιχείρησης και στη θέση του να δημιουργήσουμε ένα νέο, φρέσκο, σύγχρονο λογότυπο που να σημαίνει τη νέα εποχή για μια εταιρία που εδώ και 15 χρόνια κάνει άλματα.
Λιτές γραμμές, μαύρο χρώμα, solid, απλό, ουδέτερο που παράλληλα να πρεσβεύει δύναμη και να μπορεί να χρησιμοποιηθεί δίπλα στους “γίγαντες” πελάτες της.
Μετά από προτάσεις καταλήξαμε σε 4 και τελικά στο σημερινό λογότυπο της C2.
Είμαστε υπερήφανοι για άλλη μια φορά για το αποτέλεσμα. Όπως και οι ίδιοι!