© Copyright LIGHTBOX.
Marketing Strategy - Lightbox.gr • (re)_branding | digital marketing | design
15740
page-template-default,page,page-id-15740,bridge-core-2.5.9,tribe-no-js,tec-no-tickets-on-recurring,tec-no-rsvp-on-recurring,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,paspartu_enabled,paspartu_on_top_fixed,paspartu_on_bottom_fixed,side_menu_slide_with_content,width_370,qode-theme-ver-24.4,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.2,vc_responsive,tribe-theme-bridge
 

Marketing Strategy

Στρατηγική & Marketing Plan

 

Το πρώτο σημαντικό βήμα προς την επιτυχία!

1. Ορίστε στόχους

 

Τι θέλετε να πετύχετε; Θέλετε να διεισδύσετε σε μια νέα αγορά;  Θέλετε να ενισχύσετε το brand σας; Νέους πελάτες; Αύξηση πωλήσεων; Ένα καλοσχεδιασμένο marketing plan πρέπει να ξεκινά με ένα σταθερό σύνολο στόχων.

 

 

2. Καθορίστε την αγoρά σας

 

Ορισμένες εταιρείες πραγματοποιούν εκστρατείες προς τις τρέχουσες αγορές-στόχους τους, είτε για να αυξήσουν το μερίδιο αγοράς είτε για να ξεπεράσουν έναν ανταγωνιστή. Άλλοι προσπαθούν να μπουν σε μια εντελώς νέα αγορά.

Εάν πουλάτε προϊόντα που βασίζονται σε καταναλωτές, θέλετε να χρησιμοποιήσετε δημογραφικά στοιχεία για να ερευνήσετε τρέχουσες και νέες αγορές. Εάν διαχειρίζεστε μια εταιρεία B2B, θέλετε να χρησιμοποιήσετε firmographics.

Και μόλις βρείτε τις νέες αγορές σας, μπορείτε να προχωρήσετε στο επόμενο βήμα.

3. Γνωρίστε τον ανταγωνισμό σας

 

Εάν θέλετε να ξεπεράσετε την τρέχουσα αγορά σας ή να μεταβείτε σε μια νέα, πρέπει να ελέγξετε κατάλληλα τον ανταγωνισμό. Ανεξάρτητα από το ποια επιλογή θα επιλέξετε, είναι σημαντικό να προσδιορίσετε τις μάρκες σε κάθε αγορά, τα δυνατά τους σημεία και τις αδυναμίες τους.

Όταν βρίσκετε κάτι που ο ανταγωνισμός σας κάνει καλύτερα από εσάς, μπορείτε να πάρετε αυτή την ιδέα, να δουλέψετε πάνω σε αυτή, να την επαναδιατυπώσετε σε διαφορετικό πλαίσιο και να την κάνετε πλέον το νέο ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα. Και αν βρείτε τομείς όπου ο ανταγωνισμός σας είναι πιο αδύναμος, τονίστε τη δύναμή σας και περάστε ένα βήμα μπροστά.

 

 

4. Ορίστε χρονοδιάγραμμα και budge

 

Ωστόσο, όταν κάνετε προϋπολογισμό, να έχετε κατά νου ότι δεν μπορείτε να προγραμματίσετε τα πάντα. Τα πράγματα προκύπτουν και μπορεί να απαιτήσουν από εσάς να ξοδέψετε περισσότερα ή λιγότερα ανάλογα με το πώς λειτουργεί η στρατηγική σας. Είτε έτσι είτε αλλιώς, είναι σημαντικό να δώσετε στον εαυτό σας λίγο χώρο και να μην ενθουσιάζεστε ή υπερεκτιμάτε τα αποτελέσματα. Η επιτυχία θα έρθει στο χρόνο της, όσο εσείς κάνετε αυτό που πρέπει!

 

 

5. Επιλέξτε τα κανάλια προώθησης

 

Υπάρχουν πολλά κανάλια διαδικτυακού μάρκετινγκ στη διάθεσή σας: μέσα κοινωνικής δικτύωσης, email, περιεχόμενο, ο ιστότοπός σας και πολλά άλλα.

6. Ορίστε αρμοδιότητες

 

Πώς θα εφαρμοστεί η στρατηγική και ποιος θα την εφαρμόσει; Έχετε επιλέξει να συνεργαστείτε μαζί μας. Εξαιρετικά! Σε αυτό το ταξίδι πρέπει να γίνουν πολλά πράγματα. Και πολλές φορές το budget δεν είναι αρκετό για όλα.

Ελάτε να μοιραστούμε τις αρμοδιότητες. Σίγουρα κάποια πράγματα μπορείτε να κάνετε εσείς ή η ομάδα σας. Σίγουρά έχετε κάποιον στην ομάδα με καλή και σύγχρονη αισθητική, κάποιον που είναι ενεργός και γνώστης των social media, κάποιον που είναι καλός στον προγραμματισμό και στη συνέπεια.

Ελάτε να δούμε ποιος θα κάνει τι; Ελάτε να μοιράσουμε αρμοδιότητες.

Έχοντας σαν γνώμονα ότι όλοι δουλεύουμε σαν ομάδα, όλοι θα πρέπει να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό.  Εμείς είμαστε εδώ, μέρος της ομάδας. Δουλεύουμε μαζί σας, δουλεύουμε για σας.

Στο τέλος της ημέρας όλοι έχουμε τον ίδιο στόχο! Την επιτυχία σας.

 

 

7. Μετρήστε την απόδοση

 

Ένας στόχος μπορεί να πάρει πολύ χρόνο για να επιτευχθεί, αλλά υπάρχουν πολλά μικρότερα σημεία αναφοράς που πρέπει να πετύχετε στην πορεία. Εάν δεν ξέρετε πώς αποδίδει η στρατηγική σας για ένα μήνα στο πρώτο διάστημα,  δεν θα έχετε καμία ένδειξη εάν όντως πλησιάζετε στον στόχο σας, εάν οι επιλογές ήταν σωστές.

Όταν σχεδιάζουμε τη στρατηγική σας, έχουμε πάντα τρόπους να την παρακολουθούμε και να την παρακολουθείτε. Σήμερα υπάρχουν πολλά εργαλεία που μας επιτρέπουν να έχουμε πολλά και πολύ χρήσιμα real-time δεδομένα. Έχοντας συνεχή εικόνα, και κάνοντας μικρές βελτιώσεις κάθε μέρα είναι ο πιο σίγουρος τρόπος να αξιολογούμε την πορεία των ενεργειών μας και να τη βελτιώνουμε ουσιαστικά πετυχαίνοντας τα καλύτερα αποτελέσματα.

Τελικά πρέπει να ξέρετε κι εσείς τα ουσιαστικά αποτελέσματα της επένδυσης που κάνετε για την επιχείρησή σας.