Το ηλεκτρονικό εμπόριο αναμένεται να συνεχίσει να αναπτύσσεται τα επόμενα χρόνια, ξεπερνώντας τα 2 δισεκατομμύρια αγοραστές παγκοσμίως. Αυτή η τάση θα συνεχιστεί τα επόμενα χρόνια, διατηρώντας διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης, πράγμα που σημαίνει ότι τώρα είναι η ιδανική στιγμή για να μπείτε στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου και να επωφεληθείτε από το κύμα ανάπτυξης αυτού του εμπορικού μετασχηματισμού
Τα φυσικά καταστήματα χωρίς διαδικτυακή παρουσία δεν αρκούν πλέον. Η διαδικασία αγοράς των καταναλωτών έχει αλλάξει και σήμερα το πρώτο βήμα είναι πάντα να κάνετε μια διαδικτυακή έρευνα. Γι’ αυτό, οι εταιρείες που έχουν την καλύτερη διαδικτυακή παρουσία – και ειδικά αυτές που προσφέρουν την ευκαιρία να αγοράσουν απευθείας μέσω internet – είναι εκείνες που πιάνουν τους καταναλωτές τη στιγμή που ενδιαφέρονται περισσότερο και είναι δεκτικοί. Αυτοί είναι εκείνοι των οποίων οι ιστότοποι είναι βελτιστοποιημένοι για μηχανές αναζήτησης, που ξέρουν πώς να επενδύουν σωστά στο ψηφιακό μάρκετινγκ και συνειδητοποιούν ότι όσο καλύτερη είναι η εμπειρία του χρήστη, τόσο πιο πιθανό είναι οι χρήστες να αγοράσουν τα προϊόντα τους αντί των ανταγωνιστών τους.
Τα φυσικά καταστήματα περιορίζονται πάντα από έναν παράγοντα: τη γεωγραφική τους παρουσία. Εάν οι δυνητικοί πελάτες σας βρίσκουν την επιχείρησή σας μόνο μεταβαίνοντας στο κατάστημά σας, η γκάμα σας θα είναι πάντα περιορισμένη. Με ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, δεν συμβαίνει το ίδιο – οποιοσδήποτε χρήστης μπορεί να πάει στο κατάστημά σας στο Διαδίκτυο και να κάνει μια αγορά, ανεξάρτητα από το πού βρίσκεται, πράγμα που σημαίνει ότι η γκάμα είναι εξαιρετικά μεγάλη σε σύγκριση με τη φυσική παρουσία.
Επιπλέον, υπάρχει και το φαινόμενο των κινητών – δηλαδή η συνεχής παρουσία smartphones. Με σχεδόν απεριόριστη πρόσβαση οπουδήποτε, οι χρήστες έχουν όλο και περισσότερες ευκαιρίες αγοράς και τα κινητά είναι εξαιρετικά προσανατολισμένα στο να παρακινούν τους χρήστες να ανακαλύψουν τι χρειάζονται ακριβώς όταν το χρειάζονται. Γιατί να περιμένετε νέους πελάτες να ανακαλύψουν την επιχείρησή σας στο δρόμο, όταν μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους κάθε στιγμή όπου και αν αυτοί βρίσκονται;
Συνεχίζοντας από το προηγούμενο σημείο, το πεδίο εφαρμογής του ηλεκτρονικού εμπορίου δεν περιορίζεται στη χώρα προέλευσής του. Στην πραγματικότητα, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι μια πραγματική επανάσταση για τη διεθνοποίηση! Με ένα πολύγλωσσο ηλεκτρονικό κατάστημα δεν υπάρχουν εμπόδια στις πωλήσεις – μπορείτε να φτάσετε οπουδήποτε στον κόσμο, ανά πάσα στιγμή. Με αυτόν τον τρόπο, το ηλεκτρονικό εμπόριο επεκτείνει την επιχείρησή σας και τη γκάμα σας, ξεπερνώντας κάθε γεωγραφικό περιορισμό για να προσελκύσει άτομα που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα σας από οπουδήποτε στον κόσμο.
Απλό και κατανοητό… χωρίς κανένα κόστος! Δεν κλείνετε ποτέ! Και εξίσου σημαντικό είναι ότι επικοινωνείτε μαζί του τις προσφορές σας και τις προτάσεις σας όταν αυτός θέλει και όχι όταν εσείς μπορείτε!
Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα δεν είναι σαν ένα παραδοσιακό κατάστημα -είναι καλύτερο. Έχοντας στη διάθεσή σας πολλά ψηφιακά εργαλεία, από δοκιμές A/B και χάρτες θερμότητας για την αξιολόγηση των αντιδράσεων των καταναλωτών στον ιστότοπό σας, μάρκετινγκ e-mail και καμπάνιες και Pay-Per-Click για την ενίσχυση των πωλήσεών σας, αυτοματοποίηση μάρκετινγκ σε μια διαδικασία αυτοματοποιημένης απόκτησης πελατών και πολλά άλλα, υπάρχει ένα ευρύ φάσμα επιλογών για εξερεύνηση που μπορούν να κάνουν το ηλεκτρονικό σας κατάστημα μια αυτοματοποιημένη μηχανή πωλήσεων. Αυτό είναι το πραγματικό μέλλον των πωλήσεων και είναι διαθέσιμο μόνο ψηφιακά, επομένως πρέπει να προσαρμοστείτε και να μπείτε σε αυτόν τον κόσμο εάν δεν θέλετε να μείνετε πίσω.