Το μάρκετινγκ (marketing), αλλιώς αγοραλογία, είναι οι δραστηριότητες, ενέργειες και διαδικασίες για τη δημιουργία, την επικοινωνία και τη διάδωση εμπορικών μηνυμάτων και προσφορών που έχουν αξία για τους πελάτες με σκοπό την ενίσχυση της σχέση μας μαζί τους, την καλύτερη ικανοποίηση των αναγκών τους και τελικά την αύξηση των πωλήσεων.
Ναι στη θεωρία… στην πράξη απαιτεί μια συνδυασμένη δέσμη ενεργειών με σκοπό:
α. Να φέρουμε πελάτες
β. Να γίνουμε γνωστοί ή πιο γνωστοί
γ. Να αυξήσουμε τις πωλήσεις
Σωστή στρατηγική! Ήταν, είναι και θα είναι η πιο σημαντική παράμετρος σε κάθε προσπάθεια προώθησης.
Τι μηνύματα θα δημιουργήσουμε, ποια κανάλια θα χρησιμοποιήσουμε, που θα απευθυνθούμε, πόσα χρήματα θα επενδύσουμε;
Μια καλοσχεδιασμένη στρατηγική, είναι μονόδρομος για κάθε επιχείρηση που θέλει να ξεχωρίσει και θα μας οδηγήσει στο να επιτύχουμε τους στόχους που θέτουμε σήμερα και στο μέλλον.
Search Engine Marketing, Search Engine Optimization. Δύο πολύ σημαντικές έννοιες πάνω στις οποίες θα στηριχτεί λογικά, ένα μεγάλο μέρος της επιτυχίας σας στην προσπάθεια προώθησης της επιχείρησής σας. Πόσο καλά στημένο είναι το website σας; Πόσο συναφές είναι και πόσο εύκολα σας βρίσκουν οι μηχανές αναζήτησης; Είναι το περιεχόμενό σας αυτό που πρέπει;
Ζούμε 15 σχεδόν χρόνια “παρέα” με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media). Πολλά από αυτά έχουν εξελιχθεί στα ισχυρότερα κανάλια διαφήμισης σήμερα. H τηλεόραση έχει γίνει Youtube και Netflix, το ραδιόφωνο και η εφημερίδα έγιναν podcasts και portals. Δεν κοιτάμε πλέον ψηλά στις τεράστιες διαφημίσεις στους δρόμους αλλά χαμηλά στη μικρή οθόνη του κινητού μας.
Αυτός είναι ο γίγαντας σήμερα… μπορούμε να τον αγνοήσουμε;
Προσφορές ή ενημέρωση; Κείμενο, φωτογραφία ή video; Loyalty μέσω info-tainment ή πόλεμος τιμών; Τι θέλει σήμερα ο δυνητικός μας πελάτης για να μας βρει στο internet και να μην μας αγνοήσει;
Αν και παρεξηγημένη, η στοχευμένη επικοινωνία με emails ήταν και είναι ένας από τους πιο αποδοτικούς τρόπους marketing εφ’ όσον γίνει σωστά. Προσφέρει σε μερικές περιπτώσεις πολύ υψηλά ποσοστά ROI (return-of-in-vestment). Άραγε κάνει για τη δική σας επιχείρηση;